Du hotar inte mig!

Allt börjar gå på rutin nuförtiden känns det som. Går upp 10min innan vi ska åka och får stressa mig med att sminka mig, äta frukost och klä på mig. 7.30 är jag i frykstastugan och börjar tända lite lampor/ljus och sen inser jag varje dag att jag måste sopa/dammsuga för det alltid blir så grusigt inne. Sen bakar jag något, precis när jag är klar får jag panik för att jag måste öppna och sätta upp skyltar. Sen går dagen och vid 12 börjar jag plocka ihop och är det inget speciellt att göra går jag hem runt halv 1. Sen hem och kolla oth. 

Där har du mitt liv just nu. Men nu är 8 praktikdagar av 37 gjorda, börjar få lite hopp igen. Bara 6 veckor och två dagar kvar, yeeeah. Men idag gjorde jag något som förvånade mig själv, jag snörade på mig joggingskorna och stack ut och sprang! Nog första gången på 2 år jag löptränar, bara springer. Sprang dock bara 2,5km men kändes gött att klara av att springa det utan att stanna och gå, ja så dålig kondis har jag. Skulle nog orka längre med men jag hade bestämt mig för 2,5km, så då fick det bli det. Ska nog försöka gå ut och springa imorgon med, om jag inte är helt död. 

Nu håller min mage på att dö av svält, så det är väl bara att maka sig till köket och laga lite mat. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0