Kaaalllt

Usch vad kallt det är. Kallt inne och kallt ute, ett stort minus på vintrern. Sen har även vinterns första snö kommit idag, det var väl lite onödigt? Nu kan jag inte cykla hem från praktiken längre utan får istället gå hem varje dag, även om det bara är nerförsbacke (typ) så är det lite jobbigt. Men som tur är finns det varm oboy och zipperaller, det ligger jag och myser med just nu.

Var även och tränade förut, gött! Imorgon kommer jag nog ha ganska rejäl träningsverk om jag känner mig själv, gött! Ska även försöka att dammsuga mitt rum imorgon och baka massa mumsigt uppe i stugan. Vad ska du göra imorgon?

Så här såg det ut hemma förra året i december

Kommentarer
Postat av: Linea

Här i helsingfors har det snöat för första gången igår, lite mysigt.

Jätte fin blogg du har, om du har tid och lust kolla in min blogg och släng en kommentar så skulle jag vara jätte tacksam! :) KRAM

2011-12-06 @ 10:35:09
URL: http://linear.devote.se
Postat av: Vanessa

Söt blogg du har! :)

2011-12-06 @ 17:43:29
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0