Lite shopping i höst(vinter)mörkret

Beställde precis hem lite välbehövliga saker från HM såhär dagen innan nyårsafton. Ett par tighta svarta jeans för 199kr, som hittat! Dessutom finns dom i storlek 30 på längden, perfekt för korta mig. Sen ett par till tighta svarta jeans fast med hög midja, kan inte få nog av hög midja (fast det ska inte vara för höga). En supersöt tröja/linne som var billigt (a) och fem par strumpor. Mina strumpor är lite slitna... mamma har börjat klaga på mig så det var väl dags att köpa några nya nu. Får väl se om jag klickar hem något mer någon dag, brukar bli så...

Kommentarer
Postat av: Carla - fotografi

Vilken mysig och söt liten blogg!

Jag vet själv hur jobbigt det är med spam-meddelanden, men jag kunde inte finna någonstans

att du inte vill ha tips på tävlingar och liknande... Därför vill jag bara påminna om en tävling jag har just nu.

Du kan vinna en freebra från freebra.se till dig eller kanske en vän!

För att vara med och tävla klickar du dig bara in här:



http://standingcarla.blogg.se/2011/december/tavlingstime.html#comment



Och skriver"Jag är med"

Ibland hålls det även lite fototävlingar och liknande, hoppas du vill vara med!

2012-01-01 @ 11:48:18
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0