alla ♥-dag och jag har alltid hatat det?

Som om någon har missat att det är alla hjärtnasdag idag? Den är ju lite efterbliven iaf. Jag personligen tycker att dagen är fett överskattad och ganska meningslös. Kärlek borde inte komma på beställning, man borde överraska någon en helt annan dag istället. Men jag fick ett söt sms imorse och jag blev glad. Så visst jag kan bli glad över den här dagen med! Nog tjatat om alla hjärtansdag. 

Första dagen på praktiken var det idag med. Perfekt dag att börja med ;) Gjorde inte allt för mycket, men vad hade jag förväntat mig i en löparbutik under lågsäsong? Lärde mig stora delat av kassan och kassasystemet. Så nu kan jag både slå in i apparaten, datorn och kortenheten. Även fått lite inblick i hur man lägger in nya varor i "lagret" i datorn och hur man sen synkroniserar det med webbshoppen.

Sen jag jag även lärt mig att man ska vara sur och byggarbetare borrar av telefon och internet ledningen. Det är inte mycket som funkar då ska ni veta... och sen när de inte har lagat det än och de gjorde det i fredags eftermiddag. Då blir Daniel lite aaarg ;) Men både Daniel, Emil och Björn verkar jättesnälla så jag ska nog trivas här i fyra veckor. Okej, jag kan säga att jag har praktik på Löpex i Örebro om någon har missat det :)

Kommentarer
Postat av: malvina konradsson, meet the real me

allt bra med dig då? :)

2011-02-14 @ 17:43:30
URL: http://mmalvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0