And my mates are all there trying to calm me down. 'Cause I'm shouting your name all over town

Naturkunskapsplugg och te. Det är precis vad jag håller på med just nu. Försöker ta reda på lite om Huntingtons sjukdom och om Cerebral Pares. HS ska jag bara skriva lite kort om och CP ska jag skriva drygt en sida om. HS har jag bara lite lite kvar på och CP har jag ungefär en halv sida kvar att skriva om. Men måste ta reda på lite mer om symtom, orsak och ev. bromsmediciner. Vi får se vad jag hittar!

Annars har jag haft en mysig söndag. Superfint väder och massa med fika. Vi har ätit massa med tårta, kakor och annat mumsigt. Firade nämligen Lovisa som fyllde 20år idag (och Beata som fyllde 22år i torsdags). Sen har vi även kollat på slalomen och varit lite nervösa, men det slutade ju fint tillslut! Även myst med Lucas (hunden på kortet), även om jag inte gillar hundar så är han snäll (: 

N
u har jag även bestämt mig för att åka hem på fredag och vara hemma till torsdagen då jag drar tillbaka till Örebro och jöööbbar. Money money money. Sen blir det örebro igen i två veckor innan jag drar till dalarna och myser en helg. Sen blir det hem för en väääldigt lång tid! :) Men nu ska jag fortsätta med mina nervsjukdomar och om en halvtimme blir det solsidan. Inte bra av pappa att få mig att kolla på det, men humorn: så rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0