Big brother 2011

Haha, ligger och äter chips och jag började precis kolla på big brother. tänkte kolla det från början och sen följa det men måste kolla ikapp de här 7 dagarna jag har missat först och främst. Gud vilka människor som är med på det här.. alltså ingen människa kommer ju ta de här seriöst efteråt. Frågade mamma igår om hon skulle kunna anställa en som hade varit med i big brother. Hon skulle aldrig kunna göra det, det skulle nog inte jag heller göra om jag var chef och skulle anställa folk. Skulle ni anställa någon som har varit med i big brother?

Kommentarer
Postat av: Caysa

Åååh jag har också börjat kolla på Big Brother, hahahahha, så roliga är dom! vilket avsnitt är du på?:)

2011-02-27 @ 21:59:49
URL: http://caysatollesby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0