bringin' back last night

Hej svejs. Idag är det en fin dag, solen lyste och fåglarna kvittrade. Börjar få lite mer framtidshopp att kanske våren kommer någongång ändå. Vad tror ni? Dagen började med föreläsningar på gamla värmlandsbanken. Två av dem kanske inte var så intressanta men det var okej. När föreläsningarna var klara drog jag, caysa och mona till stan och kollade lite kläder och åt på subway, hur gött som helst. 

S
om tur har vi en väldigt snäll lärare i engelska så vi behövde bara ha engelska 1,5timme idag. Niiiiicce säger man till det. Skrev klart min argumenterande artikel och skickade in den. Så nu har jag en mindre sak att göra på "att göra listan". Efter att engelskan var slut gick jag, caysa och mona åter till stan och kollade på lite smycken. Så hem kom jag med ett nytt vitt linne och ett par örhängen. Hittade även en sjukt cool dubbelring som jag är ganska sugen på att köpa.. 

N
u sitter jag med färg i håret.. hoppas verkligen på att det blir bra! Kommer nog bli blått/grått vilket jag verkligen inte vill. Som tur är så försvinner ju det blå men det grå är fortfarande kvar i nyanser efteråt. Blir uppsatt hår i en månad isf eller färga ljusbrunt (fast det vill jag inte ha). Tänkte skriva lite naturkunskap när jag har tvättat ur färgen. Hur ser er dag ut?


Kommentarer
Postat av: Heugyang

Looking good :)

2011-02-09 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0