♥ Dag 16 - 5 bra serier

Sjukt svårt att välja ut vilka serier som är de 5 bästa.. men det här är de som jag kom på.

One tree hill ♥
Finns det någon bättre serie än den? Det är nog en serie som verkligen alla personer skulle kunna känna sig igen i. Det händer så många olika saker hela tiden, vilket jag tycker är bra. Det händer liksom inte samma saker om och om igen som många andra serier kan vara. Älskar fortfarande serien fast jag har kollat om det flera gånger, dock har jag inte sett efter säsong 6 så funderar på att kolla om och kolla ikapp snart :)



Sex and the city ♥
Många långa nätter har det blivit med satc det senaste halvåret. Sjukt mycket man kan känna igen sig i kärleksväg och kompisväg. Har du några kärleksproblem är satc bra att kolla på. Många tårar men även skratt har jag fått mig genom serien. Ibland skulle jag nog säga att den här serien var sjukt mycket bättre än oth, men det är nog mer en tjejserie än killserie. Men kolla på den, blir bara bättre och bättre ju längre man ser.



O.C. ♥
Det här var nog den första serien som jag verkligen följde. Låg uppe sent på nätterna för att kolla och verkligen drömde mig bort i deras värld. Väldigt bra serie precis som oth så händer det många nya saker som man inte riktigt kan förutse innan de händer. Älskar fortfarande serien fast jag har sett den typ 3gånger redan.





How i meet your mother ♥
Gud vilken rolig serie! Man vill liksom kolla bara för att få veta vem som egentligen är hans barns mamma och varje gång händer något helt galet som aldrig skulle kunna hända i vanliga världen. Sjukt roligt!












Alla svenska kriminalserier ♥
Dessa fick räknas som en.. Älskar att kolla på Wallander, Bäck, Irene Huss. Finns många mer som är bra oxå Tycker faktiskt de är bra gjorda för att vara svenska. Många kanske inte skulle räkna de här till serier, men tydligen gör de det. Finns ju många avsnitt av varje serier så man har en del att kolla på om man inte redan har sett dem. Tycker oftast de är lika bra första gången som 11e. Tummen upp för svenska kriminalserier!

Kommentarer
Postat av: jonas

de gillar vi faktiskt ;) bra val av serier!

2011-02-04 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0