♥ Dag 18 - Bloggar jag följer

Det här är bloggarna jag följer. Vissa läser jag oftare och vissa bara ibland. 

Patrik Norlin - En rolig kille som jag lärde känna för x antal år sen genom orienteringen. Han uppdaterar lite då och då, men när han gör det är inläggen bra skrivna och genomtänkta känns det som. 

Caysa Tollesby - Caysa är den personen som jag har känt längt i mitt liv. Vi har alltid gått i samma klass och vi har hittat på många galna grejer ihop. I bloggen skriver Caysa mest om hennes liv och vad som händer om dagarna, i inläggen varvar hon text med bilder. 

Mona Darle - Mona är den personen som jag har läst känna bäst sen vi började gymnasiet. Rolig tjej, men hon är lite dålig på att uppdatera bloggen. Men när hon väl gör det så är det ofta bra inlägg! Hon varvar inlägg om hennes liv med lite hiss/diss inlägg. 

Sandra Boman - Personen som jag har känt längst inom orienteringen. Sandra uppdaterar ofta om hon inte har "pluggveckor", då kan inläggen bli lite färre. Även hon skriver mest om vad hon gör på dagarna och vilka tankar hon har. Blir en hel del tips på böcker och filmer i bloggen.

Julia Almén - En tjej jag inte känner men som var med i orienteringen förut. Började läsa hennes blogg för ett årsen när jag hittade det. Även hennes inlägg går lite i perioder. Ibland skriver hon ganska många och ibland kan det ta några veckor innan hon uppdaterar. Bjuder verkligen på hennes liv och tankar. 

Oskar Svensson - Den kille som jag har kommit närmast i livet skulle jag gissa på. Vi vet nog det mesta om varandra och vi trivs med det. Den här bloggen handlar om hans resa till Filipinerna som går av stapel den 14februari. Så kolla in den undertiden han är borta vetja! 

Hallsbergs OLGY - Den här bloggen handlar mest om skvaller som sker på orienteringengymnasiet i hallsberg. Ganska dålig uppdatering då det kan gå en månad innan det kommer ett inlägg till. Men när det väl läggs ut något nytt så är det lite roligt varje gång. 

Flicka med kjol - En söt tjej jag hittade för någon månad sen. Vet inte så mycket om henne och hennes bloggande går i perioder. Detta tror jag beror på att hon har anorexia och inte orkar med att blogga så mycket. Andra saker tar upp tiden skulle jag gissa på. Hennes bilder är så fina.

Kommentarer
Postat av: Putte

WOHOOO!! Jag kom högst upp :):):)

2011-02-10 @ 09:31:59
URL: http://patnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0