♥ Dag 22 - 5 bra låtar

Ja, jag är en liten periodare precis som de flesta andra. Därför varierar min musiksmak ENORMT mycket ibland. Något som jag har hållt fast i väldigt länge är Lars Winnerbäck, min gud. Han har jag lyssnat på sen 2005, så han har varit med ett tag kan man säga. Men de här är de 5 låtarna jag knarkar just nu (förutom LW): orkar inte skriva om dem, de är bara bäst ändå

Adele – Rolling In The Deep
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home
T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera
Jack Johnson – Do You Remember
Camela Leierth – So Sad

Kommentarer
Postat av: Svarta fåret

Det glädjer mig att 3 av de där låtarna finns på min spellista :)

2011-02-13 @ 22:40:19
Postat av: malvina - meet the real me

Bra låtar det där, sätter sig på hjärnan direkt ;)

2011-02-14 @ 16:41:34
URL: http://mmalvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0