everyone thinks that i have it all

Jag och bussar gillar inte varandra idag känns det som.. Imorse fick jag som sagt springa till bussen för att den för en gångskull var i tid och jag var lite sen. Sen när jag skulle hem idag så missade jag bussen med 1sek, så det var bara att vänta på nästa som ska gå 20min efter.. men såklart var den försenad med 15min! Så fick stå och vänta på en buss i 35min som dessutom var überfull. Bra där anna!

Men nu får jag göra det bästa av dagen, jag är i alla fall hemma nu. Mätt mage har jag med för gjorde nyss en smörgås (: Tänkte skriva lite på sakerna som ska skickas in till UF.. vi får se vad jag klarar av att skriva själv bara. Dock har jag ju inget annat val än att skriva det själv heller så.. Så det är bara att sätta igång, alla papper ska vara inne på fredag och jag har bara skrivit en tävling.. Vore ju bra om oskar kom hem nu känner jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0