Gör din tolkning, häll mig full med svar

Godmorgon gott folk. Nu sitter jag vid köksbordet och trycker i mig en gorby's pirog och lyssnar på lars winnerbäck ♥ Tänkte sätta mig och plugga matte så att jag kan göra provet imorgon.. vi får satsa på g helt enkelt ;) Sen får vi se vad som händer har lite jag borde göra. Därför slänger vi in en lista under låttexten med. Hej så länge :)
Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra
  • Plugga matte
  • Skriva klart fördjupningsarbetet i naturkunskap
  • Plocka in de rena kläderna
  • Plocka ur diskmaskinen
  • Städa mitt rum
  • Plocka upp väskorna efter helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0