Home, sweet home

Då var jag hemma igen. Blev en mysig natt och en lååång sovmorgon. När jag väl hade klivit upp sängen och skulle göra frukost var klockan 14.. ajdå. Hade legat vaken ganska länge men det var lite väl sent. Men nu har jag tagit mig hem igen. Tänkte laga mat någon gång.. får duga med risifrutti och fansa så länge. Tänkte städa undan lite på mitt rum och sen börja packa, för imorgon bär det av till huvudstaden tillsammans med Sandra och Oskar. Där borta kommer vi även träffa Lina som det känns som det var år och dar sen jag träffade. Tror vi kommer ha en bra helg (:

Fanta och risifrutti ♥


Kommentarer
Postat av: elina

varsegod :D

2011-02-03 @ 22:14:21
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0