I am human and I need to be loved


N
u känns livet lite lättare att leva. Äntligen har jag rättat vad pappa tyckte var fel och skrivit ut alla 56papperna och lagt dem i kuvert, skrivit på kuverten och sätt på frimärken. Nu ska jag bara slänga på dem på lådan imorgon bitti så behöver jag inte tänka mer på det där. Hur gött låter inte det? Jag är så sjukt trött på det här så jag hoppas verkligen att det har kan ha något bra med sig tillslut. Hoppas ingen annan har skickat in så vi vinner oavsett hur dåliga vi är, hahaha.

N
u ska jag packa det sista jag ska ha med mig hem, sen så ska jag sova. Och imorgon beger jag mig mot värmland igen efter två veckor i Örebro. Undra hur mycket mamma kommer tycka att jag gnäller nu, hahaha. Hon brukar klaga om jag bara har varit här en helg. Det märks imorgon :* pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0