Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik

Det finns inget värre än att städa. Jag vet inte vart jag ska börja, allt är bara en stor röra utan ände. Samma sak gäller det skolan just nu, har massa jag måste vara klart med innan praktiken är slut. Helst skulle jag ha velat varit klart med ganska mycket nu innan.. men det är lite sent att ändra på nu det.  

Det här är vad som ska vara klart under praktiken
- två ergonomiuppgifter (hela kursen är under praktiken)
- Bransch och produktkunskap uppgift 2,3 och 4
- Info och layout uppgift 2
- Skicka in till alla tävlingar i UF
- Naturkunskap en massa uppgifter, laborationer och fördjupningsarbeten
- Matte kapitel 3
- Fysik plugga på provet

Kommentarer
Postat av: Nadja Zaeri Cederquist

Grymt fin designe du har ! Själv har jag gjort en ny och vill veta vad andra tycker om den. Så kika gärna in min blogg och släng in en koommentar om designen ! Kram :)

2011-02-12 @ 17:01:25
URL: http://nadjacederquist.devote.se
Postat av: Caysa

Eller hur! älska livet alltså♥

2011-02-12 @ 18:54:30
URL: http://caysatollesby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0