let´s fly, up up here we go

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
. Fin sammanfattning på det jag håller på med just nu. Seriöst det är så jävla tråkigt så jag vet inte vad. Varför ska oskar vara borta för? Han åker verkligen bort i det minst lämpliga tillfället som går. USCH! Jag ska lämligen skriva en VD-rapport på högst 12 sidor och sen lite andra dokument. Dock kommer vår rapport bli kanske 6 sidor som längst? Ja, ni ser ju hur mycket jag har skrivit än så länge ;) Det är bara att skriva, skriva, skriva. För på fredag måste den vara poststämplad.. liiite b att behöva skicka det med brev med. Men UF är lite efter

Kommentarer
Postat av: Caysa

Haha, ja får nog ha;) räknade ut att jag var där i 8 timmar och jobbade i 2, väääääääldigt mycket dötid där du!

passians är bra det med:D askul ju!

2011-02-23 @ 21:35:10
URL: http://caysatollesby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0