Like this, like this, Just follow me if you’re scared

Home, sweet home. Finns nog ingen bättre förklaring på livet just nu. Halsont så jag inte kan svälja vatten utan att det gör ont, ingen sömn pga omogna killar (+tjejer) och lagom ont i huvuvdet. Ja så ser livet ut just nu. Och till imorgon ska jag ha läst klart svenskaboken (80sidor kvar) + matteprov kl.8.00 imorgon och dessutom ska jag bort hela kvällen. tror ni man kan stå med en bok och läsa samtidigt som man ska på rally?

e
tt inlägg om branäs får komma när jag har ork att skriva om det.

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Te.x att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Nu får du 20 kr när du går med också, Jag kör på att värva vänner. Bli medlem här: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)

2011-02-10 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0