livet är ingen göbbe just nu

Filmen är ganska bra, men har verkligen förmycket att tänka på just nu så händer inte riktigt med. Känner mig lite som vissa personer i filmen.. tänker dock inte berätta vilka för då kan ni lista ut hela mitt liv just nu och jag gillar inte att vara personlig.

Har fått kommentarer på detta av två personer idag, två personer som tycker att jag borde bli mer personlig och berätta om det är något. men jag är sämst på att prata om personliga saker. Därför sätter jag rubriker på mina inlägg som har med mitt liv att göra. Nu vet ni vad mina rubriker betyder med, jag sätter ALDRIG en rubrik som inte har en mening. Så dags för er att tänka ut vad det där meningen är.















Kommentarer
Postat av: e l i n

Fin blogg! :)

2011-02-13 @ 11:24:50
URL: http://eliinhjortsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0