Min planering för våren

Haha, ja fullt upp i vår kommer jag ha. Om ni vill träffa mig så v.12 så är jag ledig ;)

V.11
Fre Siljansnäs (Unga ledare)
Lör Siljansnäs (Unga ledare)
Sön Siljansnäs (Unga ledare)

V.13
Fre Natt-träning inför Natt-SM

V.14
Fre Tibro Natt
Lör Tibro Medel
Sön Tibro Lång

V.15
Fre Natt-SM
Lör Sprint-SM Kval
Sön Sprint-SM Final

V.16
Fre Tour de Värmland
Lör Tour de Värmland
Sön Tour de Värmland

V.17
Mån Tour de Värmland
Lör 10-mila
Sön 10-mila

V.18
Sön Åmål

V.19
Lör Närkedubbeln?
Sön Närkedubbeln?

V.20
Sön Viking

V.21
Fre Bollnäs (Unga ledare)
Lör Bollnäs (Unga ledare)
Sön Bollnäs (Unga ledare)

V.22
Tors Dalarna/Söderhamn
Fre Dalarna/Söderhamn
Lör Dalarna/Söderhamn
Sön Dalarna/Söderhamn

 


Kommentarer
Postat av: My

Hur är det =) ?

2011-02-27 @ 16:22:07
URL: http://cccandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0