Please god give me some money

Mamma väckte mig runt halv 12 för att jag ville se på skidorna. Innan de började gjorde jag baguetter i ungnen och en mumsig skål med vaniljyoghurt. Blev ett intressant lopp kan man säga, synd bara att deras skidor inte var på topp.. de ska inte tappa sådär mycket i vanliga fall. Men tummen upp att northung vann (ja jag gillar honom), men en svensk längst upp hade ju inte vart fel det heller. 

Nu ska jag se klart på just my luck som jag började se på i natt.  Förresten så beställde jag lite mer kläder i förrgår tänkte att ni ville se det :* Blev jackan som jag har lagt ut tidigare och en blus som bara fanns kvar i min storlek så den kostade bara 60kr istället för 200, så det var ju liksom bestämt att jag skulle ha den.  + den sista bilden är kläderna som jag beställde i januari (dock lång leveranstid på en sak så väntar på att alla ska levereras samtidigt, kommer v.11)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

2011-02-27 @ 15:36:01
Postat av: Malin - En musikblogg

Fin blogg :D

2011-02-27 @ 19:23:46
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0