skor hit och skor dit

Ojoj vilken dag. Hade folk i butiken verkligen HELA tiden. Annars brukar vi har ca. 5-8st inne allt som allt, men idag var det minst 5personer inne samtidigt. Och alla skulle ha löparskor, vilket jag inte kan hjälpa dem med och idag var det bara daniel i butiken så han hade det ganska jobbigt. jag fick springa och leta skor som han sa åt mig att hämta och ta betalt. Det kan jag lite bättre iaf ;) Och prata med kunderna det kan jag med.

D
etta ledde till att jag var tvungen att jobba till 18idag, men det var kul att testa på det med. Nu vet jag hur man gör på slutet av dagen med, men dagsavslut och liknande. Annars brukar jag få göra kassan och så på morgonen
så att man vet att man har rätt i kassan och sånt.

N
är jag väl kom hem efter missade bussar och kyla så åt jag mumsig mat och myste framför tvn. Vid 9 ungefär kom beata och lovisa hem med då firade vi med glasstårta (beata fyllde 22år igår). Det var mumsigt. Imorgon blir det ännu mer mums iform av räkor, hummer och krabbor. Helt okej faktiskt ;) och på söndag med för då är det lovisas tur att fylla år :) Så jag kommer nog ha ganska soft heelg. Nu tänkte jag sätta på mean girls 2.



Kommentarer
Postat av: Martine

:O Visste ikke at det var en toer!!! Gleder meg til å se den!! :D

2011-02-19 @ 00:11:23
URL: http://megsomerdeg.blogg.no
Postat av: Johanna

Skulle du som kille tillåta din flickvän få ha sex med en annan tjej och skulle du som tjej tycka att det var okej för dig att ha det? Motivera gärna.(läs inlägg)

2011-02-19 @ 10:54:59
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Mikkelagnete

Nice site, keep up the good work!

2011-10-17 @ 10:34:06
URL: http://mikkelagnete.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0