slajsa, bajsa. Samma sak?

Nämen tjaaa! Nu har jag genomlidit dagen i skolan. UF på morgonen då jag verkligen kände att jag borde göra saker men orkade verkligen inte. Men tillslut tog den lektionen slut som tur var. Efter den hade jag naturkunskap. Lite roligare, dock var jag ensam i gruppen att vara där. Hur läskigt är inte det? Sen slutade google fungera när halva lektionen hade gått så hade lite svårt att arbeta när alla våra lektioner sker genom datorn.

När den riktiga skolan hade slutat så satt jag kvar och var på stöd matten en timme. Nej jag behöver egentligen inte stödmatte, men jag har inte matte schemalagt så ibland kan det vara bra att ha en lärare att fråga så det är ett bra pass att passa på. Och idag har jag bestämt mig för att bli det första på JB som läser matte E. Måste ju gå? Klar det ska gå.. haha :D


N
är matten var slut gick jag till mamma och sen åkte vi och handlade. Körde även hem från stan idag och det gick superbra! Inte kört sen v.41 så trodde jag skulle få kärringstopp direkt, men icke! Så det kändes bra, måste komma igång att köra igen.. det är ju faktiskt bara 150dagar kvar tills jag blir 18 :) Men nu ska jag laga mat.


Kommentarer
Postat av: Heugyang

Ja, till skillnad från mig har ju du i alla fall börjat övningsköra. Haha, kanske är dags snart :D

2011-02-02 @ 20:00:19
Postat av: Madeleine ♥

sv: Ja, fast det jobbiga är att många säger

'' - Nej, madde du får inte klippa av ditt långa,fina hår! ''

Skulle kännas bättre om folk sa

''- men gud vad kul, du kommer säkert passa i det!'',

jaja, vi får se. :)



btw. en liten fråga.. vad går du för linje/program på gymnasiet, för jag antar att du går där? :D

2011-02-02 @ 22:00:00
URL: http://maaadeleiiineee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag behöver tips! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0