sommar skulle man inte tacka nej till

Uschfyblä vart är min ork? Idag när jag vaknade var jag hur trött som helst och höll på att somna på bussen. Men kom igång under dagen så det blir massa nya kläder upphängda idag med! Men nu är galgerna slut, så undra vad jag ska göra imorgon.. 

S
en när jag slutade kom min trötthet tillbaka. pangbomnågoting kom den. och då var det dags att springa ut och tävlingsträna. Ja, det gick ju sämst. Hälsenorna gjorde superduperont och kroppen orkade noll och hjärnan hängde inte med. Så var några minuter efter de andra, men vafan. Jag blir trött av att stå upp hela dagarna ;)

Nu ska jag sova, det är en sak som är säkert. Imorgon blir det jobbajobbajobba, fika på stan och träning. Så nu vet ni hur det dygnet kommer se ut. Ska försöka slänga in något inlägg underdagen imorgon med, men lovar inte förmycket :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0