Unga ledare - första träffen

Ja som ni kan läsa i rubriken så var det den första träffen på utbildningen jag ska gå. Jag håller nämligen på att gå en utbildning som heter unga ledare, det är en utbildning som utbildare en till ledare och barntränare.

Dag 1
Vi åkte från Kil/Karlstad kl.10 på morgonen. På tåget upp blev det massa snack och skratt och kortspelande. Sen när vi väl kom fram träffade vi trevligt folk direkt! Hittade även glass- och popcornmaskinerna ganska snabbt. Gratis popcorn och glass är ju helt okej faktiskt. Dock gillade inte min mage att jag åt glass (inte bra att äta för mycket laktos när man är känslig mot det). Så blev popcorn mest :) På kvällen hade vi lite träningstävling, eller det var en tävling. Vi var uppdelade i lag och skulle typ kulla varandra.. fattade inte riktigt men det var kul.

Dag 2
Då var det lördag så. Upp ganska tidigt med tanke på att vi hade lagt oss runt 1 så var vi gaaaanska trötta. Denna dagen bestod mest av frukostbuffe-föreläsning-glass-föreläsning-lunch-föreläsning-glass-föreläsning-träning-middag-föreläsning-kvällsmacka-myyys. Sjukt rolig natt men kuddkrig, massa snack och misstolkningar efteråt ;) Somnade kanske lite försent med tanke på att vi skulle upp ännu tidigare nästa dag.

Dag 3
Söndag och sista dagen. Den här dagen var den dagen som var mest långtråkig. Inte jätteintressanta föreläsningar och jag satt och halvsov. Hahah, en vid mitt bord somnade helt så jag satt och kämpade för att inte skratta ihjäl mig :D Tillslut tog det slut och då var det bara att vänta några timmar på tåget och sen sitta några timmar på tåget. Ganska lugnt resa hem, vi var trötta, tvungna att plugga och tåget liksom vinglade - så hade lite härlig huvudvärk och illamående. När jag kom hem kom min lilla sötsos svante och pussade mig.
(seriös bild)

Kommentarer
Postat av: elin

SVANTE<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33333

2011-02-08 @ 15:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0