Vi kan inte ge upp KAMPEN

Godkväll! Nu är jag äntligen hemma från rallyt. Trött och ont i halsen. Har räknat ut att jag har minst en timme kvar att lyssna på ljudboken (nej jag orkar inte läsa den). Så blir ju ingen tidig natt i kväll iaf. Iaf pappa är föråkare på svenska rallyt så han är den som avgör om tävlingen får köras typ. Efter att han hade kört så kom han och pratade med oss, han berättade att tina thörner hade åkt med honom (lite coolt ändå). Sen sa han att han att hon aldrig hade åkt så snabbt och att hon var rädd, men jag tror inte på honom.. ibland tror han lite för mycket om sig själv ;)


Nej jag ska väl lyssna klart på den här underbart bra boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0