30 dagars lista

Jag har tänkt att göra en sån här kallad 30 dagars lista. Så att ni kan få lära känna mig lite bättre. Låter det bra? Börjar någon dag när jag har ork och tid, kanske redan imorgon om ni har tur! Lite att tänka innan man kan skriva om det med :) Ska försöka lägga ut en punkt varje dag, men det kommer nog vara svårt vissa dagar.

♥ Dag 1 – Presentation om mig själv
♥ Dag 2 – Mina föräldrar
♥ Dag 3 – Min dag
♥ Dag 4 – Mina vänner
♥ Dag 5 – Min skolgång
♥ Dag 6 – Vad jag åt idag
♥ Dag 7 – 5 bra film
♥ Dag 8 – Mina syskon
♥ Dag 9 – Kärlek för mig
♥ Dag 10 – Mina rädslor
♥ Dag 11 – I min handväska
♥ Dag 12 – 10 saker jag vill göra innan jag dör
♥ Dag 13 – Min tro
♥ Dag 14 – Mina intressen
♥ Dag 15 – Det här hade jag på mig
♥ Dag 16 – 5 bra serier
♥ Dag 17 – Den här månaden
♥ Dag 18 – Bloggar jag följer
♥ Dag 19 – Det här saknar jag
♥ Dag 20 – En bild i timmen
♥ Dag 21 – Det här upprör mig
♥ Dag 22 – 5 bra låtar
♥ Dag 23 – Det mår jag bättre av
♥ Dag 24 – Min favoritplats
♥ Dag 25 – Om 10år
♥ Dag 26 – Platser jag har besökt
♥ Dag 27 – 10 onödiga saker om mig själv
♥ Dag 28 – Mina laster och (o)vanor
♥ Dag 29 – Något jag inte kan leva utan
♥ Dag 30 – Den här veckan



Kommentarer
Postat av: jonas

De ska jag nog allt hålla koll på så att du följer varje dag på pricken ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0