allihop är dom dina och ingen ska ta dom ifrån dig


N
ågot liknande det här känner jag mig just nu. Panik inför vad jag ska ha med mig till sälen och vad ska jag göra där nu när jag är sjuk? Jaja, blir väl åka sidor men inte så många gånger kanske.. blir nog inte så länge eller så hårt heller. inte så bra att ta ut sig när man är förkyld precis..

M
en jag har iaf laddat upp med en mysig kväll/natt med trevligt folk! Massa sims, spel och prat har det blivit. Somnade 7 i morse.. så mycket sömn har jag inte fått. Men varför ska man klaga på det när det är kul att göra så ibland? :) Mer sånthär! Kommer ju kunna göras fler gånger nu när vi är lediga varje torsdag nu på vårterminen :) Tummen upp!

S
om sagt, jag åker ju till sälen imorgon vilket betyder att man måste packa.. och jag har inte ens börjat än! Alla som känner mig vet att jag är usel på att packa och att det tar hundra år. Så om någon snäll liten människa ute i världen vill hjälpa till så får den gärna göra det!

Kommentarer
Postat av: Mikkelsimone

Very nice site!

2012-01-13 @ 10:57:58
URL: http://mikkelsimone.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0