Anna har tur?

Haha, ja den här dagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Skulle iaf iväg på tävling klockan 19. Så jag och mamma åkte iväg till den, vi var lite sena och stressade... Så när det var 10min kvar så sa mamma åt mig att sätta på mig skorna och pannlampan och göra mig i ordning. Då märker jag att jag inte har pannlampan med mig. HAHAHA liksom 40min bilresa i onödan, för det var ju bara att vända hem igen utan att springa :(
Så nu är jag hemma utan att ha någonting att göra, träning hade ju varit något faktiskt! Skulle behöva ha tränat! Får bli imorgon eller nåt istället :)

Kommentarer
Postat av: g e r a l d i n a

härlig blogg ^^

2011-01-12 @ 20:10:55
URL: http://geralh.blogg.se/
Postat av: Mickis

Fin blogg :)

fina bilder och intressant att läsa.

jag gillar idn header så fin :D



<3

2011-01-14 @ 20:35:27
URL: http://mickilife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0