blåögon vill att allt blir bra

Jag fattar inte. Jag är så sjukt trött så jag vet inte vad, håller på att somna hela tiden. Och det är liksom inte trött för att man inte har sovit, utan det är trötthet utan att jag vet varför. Vill inte vara trött, så ska nog lägga mig väldigt tidigt idag! Undertiden jag väntar på att klocka ska bli några timmar mer så kollar jag på sex and the city. Ska nog kolla något avsnitt till, eller en eller två kanske. Sen blir det sängen!

 


jag vill tro på dig
jag vill lita på dig
därför ska jag göra det

Kommentarer
Postat av: jonasfredrikronneke

jo förstår :) ska försöka hitta en bra mening som verkligen har en mening för mig :)Vad e det för låt du valde från?

men du använde photoshop när du gjorde din header va? :)

Postat av: Sandra

Vem är det på bilden? Är det du? Jag blir förvirrad av det mörka håret:o Haha sitter och jämför bilder och fattar inte riktigt;D hehe

2011-01-11 @ 20:28:01
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se
Postat av: jonas

såklart jag vet att det e en bild på dig men undrade bara vad för söt tjej som var på den bilden ;) haha sant, har ändå inget å göra i skolan kan man säga ;) msn å snacka kanske? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0