♥ Dag 1 – Presentation om mig själv

Namn: Anna Linnéa Victoria Lundkvist
Född: 3 Juli 1993
Familj: Mamma, pappa och syster
Bor: I en villa i Kil, två mil norr om Karlstad i Värmland
Intressen: Filmer, serier, musik, vänner, orientering och lite hemlisar

Mitt namn är Anna Lundkvist som ni nog redan har förstått. Är 17år men fyller 18år i år, närmare bestämt om 168 dagar. Jag föddes kl.12.52 den 3 juli 1993 på Karlstads BB. Efter det har jag växt upp i Kil, en liten kommun 2 mil norr om Karlstad. Det är en liten håla full med massa raggare, men kanske det som gör små hålor? 

På dagarna spenderar jag min mesta vakna tid i skolan. Jag är nu inne på mitt andra år på entreprenörslinjen på John Bauergymnasiet. Just nu ligger mycket fokus på våra UF-förtag som vi startade upp i höstas. Det driver jag tillsammans med en annan kille från klassen, Oskar. Om jag ska vara ärlig så börjar jag bli ganska trött på det, mina ambitioner har tagit slut. Jag vet ändå att det inte är något superduperföretag. Som tur är så är jag inte ensam om i klassen att känna såhär! 

Om jag inte är i skolan så spenderar jag gärna massa tid i sängen med bra filmer och serier. Jag älskar att ligga upp sent på nätterna och ha seriemaraton. Just i år har jag blivit ännu mer nörd, så jag har bestämt mig för att skriva ner alla serier och filmer jag ser 2011. Undra hur många man kan komma upp i... Ettt annat intresse jag har är orientering. Något jag älskar över allt annat, nästa. Men jag tänker skriva mer om det senare under den här listan :) 

Vad vill jag bli när jag blir stor? Det är den stora frågan jag ställer till mig nästan varje dag. Vad vill jag göra med mitt liv? Ingen blekaste aning, har massa olika planer men vi får se vart jag hamnar! 

Som person kan jag vara väldigt olika, det beror helt på vilken person jag träffar. Skulle du fråga en i orienteringen så skulle de säga att jag alltid är glad och positiv och det är jag oftast. Fast när jag är i skolan så har jag tröttnat på en person i min klass, så det blir liksom att man blir lite lätt sur varje dag, då är det svårt att hålla humöret uppe! Men när jag är med vettigt folk i klassen är jag glad! :) Som sagt jag är lite olika beroende på vem jag är med. Vissa sammanhang är jag sjukt blyg, vissa är jag jätteframåt. Du får helt enkelt lära känna mig och se hur du uppfattar dig. Men kom ihåg: det kan vara du som gör mig negativ/positiv. Så det beror mycket på dig som person med :)

Annars är jag en person som gillar matte, tro det eller ej! En blondin som GILLAR matte finns det ens? Här finns det en. Dock har jag börjat tröttna lite p.g.a. en usel lärare. 

Hoppas att detta duger som förklaring på mig! Om det är något ni undrar över, så är det bara att fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0