♥ Dag 10 – Mina rädslor


D
et är svårt att säga vad mina rädslor är. Det enda jag kommer på att jag är rädd för är mörker, även fast jag springer natt-orientering när det är superdupermörkt. Är sjukt rädd när jag springer runt där i skogen och letar kontroller, men kanske är det det som gör mig bra på natt-orientering? Tror att jag är så rätt så att jag springer fortare för att snabbare komma i mål? Det tror jag på i alla fall..
Tror inte att jag är rädd för så mycket mer. Eller det är klart jag är rädd för att misslyckas, göra bort mig och liknande. Men vem är inte det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2011-01-26 @ 11:01:56
Postat av: thesswester - inte som alla andra

fin header du har stumpan! :)

2011-01-26 @ 12:19:32
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0