♥ Dag 13 - min tro

Glömde helt att uppdatera listan igår.. så jag ligger en dag efter nu :) kanske gör båda idag?

M
in tro iaf, jag har ingen "tro". Jag är varken kristen, muslin, buddist eller någon annan. Jag skulle säga att jag tror på vetenskapen. Jag tror att världen kom till genom big bang och att det alltid finns en förklaring på saker och ting. Även om man inte kan förstå varför saker och ting händer så tror jag att någon gång kommer man förstå det. Kanske är vi inte tillräckligt smarta än, men i framtiden kommer vi kunna lösa några av sakerna vi inte kan lösa nu. Men det kommer ta LÅNGT tid innan vi kan lösa allt. Så min tro är vetenskapen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0