♥ Dag 14 - Mina intressen

Mina intressen är helt klart orientering, filmer, serier, musik och böcker. Orienteringen är mitt största intresse, vilket jag verkligen älskar. Det är egentligen inte själva orienteringen som är det superroliga utan allt folk och alla äventyr man får åka iväg på. Man kan få så härliga kickar av att göra ett bra lopp så jag kan inte beskriva det. Man måste uppleva det själv för att förstå. 

Även om jag ser dum ut så finns det inge bättre än det här.
Även i inviduella sporter så behövs det "lagkamrater"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha är det nån som ser bra ut på den där bilden?;)

2011-01-31 @ 18:16:25
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0