♥ Dag 3 - Min dag


Okej vad har jag egentligen gjort idag? Vaknade någon gång runt 11.00-11.30 men gick inte upp förrens vid 12. Sket i frukosten och gick direkt på lunchen som jag brukar göra när jag sover lite för länge på morgonen. Sen satte jag mig och kollade klart på filmen som jag började på igår. För att vara ärlig, jag är sjukt besviken på den. Alla som säger att den är jättebra måste ha fel på både hörseln, synen och hjärnan. Som tur var blev den bättre på slutet :) Dock ingen jag rekommenderar er kolla på, den är liksom nästan 2 och en halv timme.


Efter att filmen var klar och magen var mätt satte jag mig ner vid köksbordet någon gång runt 14 och fram till17 satt jag där och jobbade med saker åt klubben. Känns gött att jag har fått bort massa av det nu. Vid 17.30 åkte jag iväg till Kils arena och lyssnade på en föreläsning och mentalträning. Sjukt mycket bättre än den jag lyssnade på i Lördags ;) Där fick vi supergoda smörgårsar (a)

När jag sen kom hem runt 21 igen så satte jag mig åter igen vid köksbordet med jobb framför mig. I bakgrunden stod tvn på med Idrottsgalan. Sprang då och då in och kollade på det. Sen vid 23.00 bestämde jag att det får räcka med jobb för idag. Får göra det sista imorgon, för nu är det inte mycket kvar! Men nu säger jag godnatt för den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0