♥ Dag 8 - Mina syskon

Mina syskon och mina syskon. Har bara en riktig syster och två som har kommit in i mitt liv på senare tid. Men tänkte bara berätta om min riktiga syster idag :)

Namn:
Elin Lundkvist
Född: 1 April 1990
Bor: I Kil med mig, mamma och hennes pojkvän Wille (ja, han bor hemma hos oss sen 2år tillbaka)
Studerar: Statsvetenskap på Karlstads Universitet (börjar på tisdag)

Min syster Elin är en person som älskar filmer och serier. Det är av henne jag har lärt mig det jag kan och sett de filmerna som jag annars aldrig skulle få för mig att se. Hon älskar även böcker, iaf fantasy. Hon är en Harry Potternörd ut i fingertopparna. Harry Potter är som tur ingenting hon har lärt mig (hatar det). 

Jag tror vi stod varandra närmare förut, men det är svårt att jämföra.. Vi står varandra närmare vissa perioder och vissa inte. Men jag gillar henne för det! Vi brukar tycka ganska lika om folk, är det någon hon ogillar - ogillar ofta jag den personen oxå.. utan att bara göra som hon gör. Det är svårt att förklara en person på det här sättet, men jag hoppas att det här duger.

Kommentarer
Postat av: elin

söt <3

2011-01-24 @ 11:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0