♥ Dag 9 - Kärlek för mig

Kärlek kan vara mycket. Något som är viktigt när det gäller kärlek är omtanke och respekt. Det kan vara alltifrån att man respekterar en annan personsbeslut eller finns där om någon behöver en oavsett vad som än händer och sker. Det jag mest tänker på när jag hör ordet kärlek är när man verkligen älskar någon så mycket så att man inte vet vad man ska ta sig till. Något som jag gillar med kärlek är att hålla kärleken lite hemlig innan den verkligen har blommat ut och blivit något stort, något som jag börjar bli bra på nu.. Kärlek är att ha någon nära sig som man kan känna att den gillar en för den man är och gillar en tillbaka. (och såklart finns det alltid någon man kan känna så för, oavsett om det är på ett "kärleksätt" eller bara på ett kompissätt.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0