Dagen

Började dagen med en underbar sovmorgon fram till 12.30. Dock tycker mamma inte att det kan räknas som sovmorgon när den är så länge. Men det var faktiskt vår sista sovmorgon på torsdagar! För från och nästa vecka är vi helt lediga varje torsdag, hur underbart är inte det? :D Har faktiskt sovmorgon imorgon med. För alla som var klar med matten (matte B) fick ledigt, iofs kan inte jag säga att jag är klar med matten för jag läser ju matte C men jag är ju klar med matte B. Vilket betyder att jag har sovmorgon imorgon (a)

Efter skolan så mötte jag upp Sandra på stan och myste med henne. Gick runt och testade lite olika och åt på donken och bara hade det mysigt! Lyckades även komma hem med två nya linnen, ett par skor och 4ringar. Här kommer det bilder på sakerna:
Ett av linnena, ett rosa i spets från Gina.
Gilla att det var på rea och bara kostade 49kr!

Det andra linnet, ett helt vanligt vitt att ha under det förra från HM. Var dock inte på rea, men vad gör det när det kostade 49kr?

Snygga kilklackar från skopunkten.
Har letat efter kilklackar hela hösten, men det har aldrig funnit i mindre än 37.. men nu hittade jag ett par som var sjukt sköna. Så det blev kärlek direkt!
4 ringar från Gina.
Det var 70% på dom så dom kostade bara 12kr! Kan ni tänka er?
Man kan snyggt matcha ihop dem och ha dem var för sig :)
Tror faktiskt de är gjorda för att ha ihop, de såldes ju iaf ihop ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

haha joo ;) får väl bli jag som får ta åt mig uppgiften, men ser absolut inga problem me söt tjej som dig (A)

Postat av: jonas

jag vet ju att jag får sparken i förväg för att dem snackade med mig igår, jobbar ju med telefonförsäljning och mitt resultat från igår och nu idag räknas in, om jag gör dåligt idag så får jag sparken bara sådär :S

Postat av: Erica

Mkt snygga saker ! :D

2011-01-14 @ 20:16:42
URL: http://seppte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0