det bästa med bio, det är bioreklamen


Hemma efter en kväll i biomörkret nu. Kollade på Winter's bone med Sandra. Den var bra, men lite äcklig ibland. Eller det visades inga äckliga scener utan man fick liksom föreställa sig dem själva.. Den var en bra film iaf, kanske inte biobra. men bra!

I
nnan bion träffade jag upp Sandra gick runt och kollade på massa skor och var med och köpte ett par till henne(lämnade även tillbaka mina). Sen gick vi och åt mumsig mat inne på mitticity. Starkt var det, kanske därför såsen hette "sås on fire". Efter att vi hade ätit länge så åkte vi bort till busstation för att fylla på mitt busskort. Sen tog vi trean bort till Sundsta och sen tog vi en mysig promenad tillbaka till stan. Sen köpte vi mys till bion och sen försvann vi in i biomörkret.

N
u funderar jag på att kolla på någon film, eller kanske gå och lägga mig direkt.. har ju en helt del att göra imorgon.. Det här är vad jag vet att jag måste göra! Sen får vi ju se hur mycket vi hinner med..
  • Göra klart alla anmälningsavgifter för klubben
  • Städa klart rummet
  • Träna
  • Plugga matte
  • Läsa klart svenskaboken
  • Göra klart naturkunskapsuppgiften
  • Hitta på något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0