hej du grabben

Nu har jag lagt ut dagens (gårdagens) lista och tänderna är borstade och det är bara att gå och lägga sig. Hade som mål att lägga mig vid 10.. det sprack ju ganska direkt. Måste åka buss imorgon oxå, för mamma är sjuk och ska inte till jobbet. Så upp tidigt blir det. Tur att vi bara ska prata på idrotten imorgon, skulle inte orka med mer. 

Ja imorgon börjar en ny kurs - Idrott och Hälsa B. Ska bli roligt att få idrott igen på schemat. Något jag har saknat nu på hösten. Det är gött att få röra sig lite då och då ;) Måste verkligen komma igång med träningen... men jag och caysa får börja gå rundan som vi diskuterade om på träningen i torsdags. Det är ju bättre än inget, right?

Kommentarer
Postat av: jonas

lite lat på idrotten? ;)

Postat av: jonas

de hoppas jag allt att du får ;) ska ha bildbevis när du slutar å se till att du bara har MVG ;)

Postat av: guevacci

oki skönt det =) skola som vanligt för min del, bloggen också :) hur mår du denna måndag då, skönt att komma tillbaks till vardagen? (;

2011-01-24 @ 15:21:47
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0