I rymden finns inga känslor

Vilken bra film! Jag vet, jag som är lite filmnörd av mig (dock har jag bara kollat 27 filmer i januari, fy mig) så har jag inte det den här innan! Väldigt dåligt gjort. Har hört så sjukt mycket bra om det och alla verkligen pratar om allt mysigt som händer i den. Och det som var bra med den var att alla mina förväntningar blev sanna. Den var till och med bättre än vad jag trodde. Så tummen upp för I rymden finns inga känslor. Och har du inte sett den (precis som jag). Ta första bästa tillfälle att kolla på den. Ladda ner den/hyr den/låna den eller hur du nu gör. Du kommer inte ångra dig :)

M
en nu blir det nog en annan film, funderar på The notebook eller step up 2. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0