jag är fortfarande den sorten, som inte gör allting rätt

Hemma från skolan nu. Ganska gött att vi inte läser så länge nu på tisdagar. Slutar redan 14 vilket betyder att jag är hemma 15 istället för 17. Känns helt okej! Idag i skolan tillbringade jag en timme nere hos it-supporten för att lämna in min datorn för att skicka iväg den på lagning.. skriva i massa papper och även fixa lånedator som jag är administratör på. Sen lämnade mona in sin dator samtidigt och hennes lånedator krånglade jättemycket, för hon kunde inte vara administratör.. Men det fixade sig tillslut.

Så bara för att det krånglade så hos it-supporten så hade vi missat hela första lektionen. Så nu har vi en ergonomiuppgift att göra klart. Efter första lektionen hade vi engelska. Skulle skriva våra argumenterade artiklar. Jag skriver om att man borde förbjuda facebook i skolan (tycker dock inte det). Vi skulle ha blivit klara idag, är vi det? nej. Så det måste jag skriva oxå.. ska kolla klart filmen Mamma pappa barn och sen ska jag laga mat. Sen blir det nog plugg hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0