Lika för alla, eller lika för rika

Dunkar musik och försöker komma på vad jag ska roa mig med såhär på eftermiddagen. Haft en mysig morgon efter att fått sällskap i natt (: Sånt gillar vi! Funderar på att tvingar mig räkna lite matte och sen kolla på lite film och bara ha det gött.

Men tror jag ska hoppa in i duschen och sen tillbringa några timmar med min kära vän herr mattebok. Var längesen jag hade dejt med herr mattebok nu. Vi har mycket att ta igen. Så måste nog duscha så att han inte vänder innan vi kommer någonvart.

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

De är bara bra med mig också :)

2011-01-23 @ 19:22:15
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Emma

Sugen på att vinna ett flexibelt kamerastativ eller kanske ett nytt smycke?

Har just nu två tävlingar i samarbete med johanpixels och calli se där du kan vinna detta!

Gå in på bloggen och kolla i det senaste inlägget, där finns länkar till båda tävlingarna :D

Bara några dagar kvar tills det avgörs!

2011-01-23 @ 20:13:55
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0