mina fingrar

Godeftermiddag! Blogg orken finns inte riktigt där som den brukar göra, men jag ska försöka få tillbaka den! Idag sov jag länge. Kändes skönt att få sova ut för en gångs skull. Hela dagen har iaf gått åt till att laga mat och hjälpa marcus med matten. Han har nämligen nationellt prov i matte B imorgon och snäll som jag är så leker jag lärare (a) Får hoppas att han får g bara.. annars kommer han nog bli lite sur. Tänkte även räkna lite matte själv sen.. men här får ni listan på vad jag har tänkt att göra idag:
  • Hjälpa marcus med matten
  • Räkna lite matte själv
  • Läsa svenskaboken
  • Träna om caysa är på?
  • Göra naturkunskap (om jag får tid över)
Ja, jag kan nog hålla mig sysselsatt idag med :) Kanske blir någon film där emellan med (a) Kollade iaf på step up igår. lite inne på dans filmer känner jag. Så kanske blir tvåa idag? :D Nej back to matten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0