musiken ekar i mina öron

Blir lite lätt sur, sitter och skrivet ihop ett inlägg om sälen, men jag sitter inte på min dator och den här datorn är cp! Musen är knäpp och tangentbordet är ju inte helt rätt om man säger så, så får skriva klart det i skolan imorgon på MIN DATOR!!

Slutade iaf tidigt idag, tummen upp! Så var hemma redan vid klockan 15, vilket kändes väldigt gött. Annars kommer jag hem runt 17 och då är ju dagen i storsett redan slut.. Men idag har jag hunnit kolla klart på sex and the city serien, gud vad tråkigt att inte ha något att kolla på nu. Helt klart en underbar serie. Som tur är har jag sista filmen kvar att kolla på, dock säger alla andra att den ska vara jättetråkig och dålig. Hoppas alla andra har fel (a)

Utbildade även massa småbarn idag, eller jag ska vara med och hålla i en kurs i klubben som lär ut folk som ska gå till en svårare nivå i orienteringen. Och hur de ska göra för att klara av den nya nivån. Gud vad dagens ungdomar kan lite om kompassen! Även vissa av dom har orienterat hur länge som helst, men de har ju inte ens koll på hur man passar kartan med hjälp av kompassen...

Funderar på att hoppa in i sängen nu och sen gå och lägga mig, klockan är redan mycket och jag måste upp tidigt imorgon som vanligt... Så det blir nog så. Vilket långt inlägg det blev... jaja sånt kan vara kul ibland det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0