myelinet, multipel skleros, huntingtons, narkolpsi, parkinsons.

Som ni kanske förstår på rubriken så är jag mitt upp i mitt fina arbete om nervsjukdomar. Ja, alltså naturkunskap. Kommit på att jag har ett studiebesök, tre uppsatser, två fördjupningsarbeten, tre laborationer och ett prov att göra innan maj.. Ja, men dit är det ju långt kvar tänker säkert ni. Ja det är det men jag har bara 7 lektioner i skolan kvar innan allt ska vara inlämnat. Så det kommer behövas mycket pluggtid hemma.

N
u ska jag skriva klart det sista om Huntingtons sjukdom och sen ska jag bara försöka välja vilken av alla nervsjukdomar jag ska fördjupa mig om.. funderar på Cerebral Pares. För den drabbar bara foster och barn upp till 2år.. så den är lite läskig. Vad tror ni om det?



Kommentarer
Postat av: Emma :)

Hej! Jätte fin blogg!

Följ min blogg på bloglovin? Klicka dig in på min blogg isåfall om du har lust :)

kram

2011-01-30 @ 19:59:49
URL: http://lnbrnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0