Sälen here we come!

Ja nu har jag varit vaken några timmar, eller två :D Men det är tidigt på morgonen för att vara mig. Pappa skulle vara här 10 och hämta oss egentligen men dryga som de alltid är (eller tar alltid längre tid på sig än vad de tror) så är han inte här än. Han åkte nämligen från Örebro 9.30 vilket betyder att vid normalt väglag borde han vara här nu.. fast han kommer nog snart :)

S
å jag kanske kommer iväg någon gång iaf, det ska bli bra det! Hoppas att det finns internet så att jag kan slänga in bättre inlägg än via sms.. men det är bra inlägg det med! :)
Inga inlägg = dåliga inlägg
inlägg = bra inlägg

S
å det ska bli inlägg! Men nu ska jag packa ner det allra sista och det med är datorn. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0