somna inte osams med dig själv

Godmorgon. Sovmorgon idag som sagt, underbart! Ska snart gå upp till bussen för att åka till stan med caysa och ha lunchdejt innan skolan börjar (a) blir subway. Längesen jag åt där nu! Blir lite firande att matten är slut för dom, eller att marknadsföringskursen är slut! :D man får fira det man känner för helt enkelt. I skolan sen ska vi får besök av någon politiker och sen någon från UF som ska prata för oss. Får väl se om det är hiss eller diss.

Men nu börjar det bli stressigt, så jag måste sminka mig och sätta upp håret och klä på mig. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ida - life by idaa

hej! Allt bra idag? haft en bra dag hittills? :D

2011-01-14 @ 14:09:59
URL: http://tyypiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0