vill tillbaka till Paris

G
odmorgon bloggen, vart åker vi idag? Sov länge i morse, vilket var hur underbart som helst. När jag väl hade klivit upp ur sängen (låg och drog mig en timme) så gick jag och åt lunch. Sen fick mamma för sig att vi skulle till tippen, sen till stugan för att hämta lite saker innan vi kunde handla saker för imorgon. Ja så det blev bara göra som hon ville :)

M
en nu har jag gjort allt hon ville så nu kan jag ta det lugnt. Har nyss fikat med mamma, mormor, morfar, syster elin och hennes pojkvän Wille. Så jag har det ganska bra ändå. Ska försöka skriva klart naturkunskapsuppgiften nu tänkte jag. Efter den kanske jag kan unna mig att se en film? (a)

K
ollade precis på massa gamla bilder med mamma. Vill tillbaka till Paris, vilken fin stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0