We all fall down like toy soldiers

D
å var jag hemma igen. Blev en liten mysig stund på stan med oskar och sandra :) Efter att sandra hade kommit så träffade vi även tobias. Trevligt typ det där ;) Sen drog vi till subway så att sandra fick mat i magen innan hennes speciallidrottspass som hon har ikväll :) Nu är även biobiljetterna bokade, blev winter's bone. Verkade helt okej, den är ju ändå gratis så vafan! :D

F
underar på att rensa ur garderoben nu :) Har en hel del att rensa ur känner jag. Finns så sjukt mycket jag inte använder. kanske borde göra en lista på allt jag har? Vore ju lite roligt att veta känner jag, statistiknörd som jag är :D Så det tror jag fan att jag ska göra. Så vill ni veta hur många linnen och t-shirtar jag har så får ni titta in lite senare :) hej så länge

Kommentarer
Postat av: HANNA

Fin blogg :)

Var gärna med på dagens blogg :D

2011-01-18 @ 19:14:00
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0