Hej hopp gummi snopp

Nämen goddag. Idag är nog första gången på typ hundra år som jag sitter vid en dator. Men orken att skriva ett seriöst långt inlägg om mina senaste veckor finns inte idag. Ska försöka samla ork att lägga in bilder + att skriva en del imorgon efter jobbet :)

Nu ska jag slänga kläder i tvätten och försöka få lite ordning på allt som bara ligger huller om buller från när vi kom hem i går kväll. Förövrigt gick jag och blev genomförkyld i fredags så jag hostar som något jag inte vet vad och snoret bara rinner, men jag är inte sjuk? eller? ÄÄÄÄh, ska jobbar imorgon ändå! Bara måndag och tisdag denna vecka ju, sen ledigt fram till måndag nästa vecka! Imorgon blir det även körlektion innan jobbet, snart ska fan körkortet bli mitt! (hihihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0